متخصص قلب و درمان می تواند قلب شما را برطرف کند

اگر با قلب خود مشکل دارید ، ممکن است به یک متخصص قلب یا درمانگر برای رفع آن نیاز داشته باشید. قلب ما اغلب به عنوان مرکز وجود ما نامیده می شود. نام ارگان هنگام اشاره به موارد مهم دیگر مانند قلب موضوع یا قلب یک سازمان نیز استفاده می شود. ممکن است دردی داشته باشید یا به درستی عمل نکند. در این صورت ، ممکن است لازم باشد با یک متخصص وقت بگیرید. س isال این است: کدام یک؟

متخصص قلب و عروق

متخصص قلب یک پزشک پزشکی است که مشکلات فیزیکی درون قلب ، عروق خونی ، وریدها و عروق را تشخیص داده و درمان می کند. این سیستم متصل به هم سیستم قلبی عروقی نامیده می شود. به منظور متخصص شدن در این زمینه ، یک پزشک پس از کسب اطلاعات عمومی در دانشکده پزشکی ، دوره های تکمیلی خود را تکمیل می کند. این MD باید به کارآموزی و اقامت زیر نظر متخصصان ارشد بپردازد تا همه چیز را در مورد این سیستم ها در بدن بدانید. در صورت وجود دردهای غیرقابل توضیح قفسه سینه ، حمله قلبی یا گرفتگی عروق ، در بین سایر بیماریها و شرایط ، اغلب یک بیمار توسط پزشک خانواده به این متخصص ارجاع داده می شود. اگر مشکل متخصص قلب در مشهد قلبی عروقی شما جسمی است ، این متخصصی است که برای تشخیص و درمان به او مراجعه می کنید. برخی از آزمایشاتی که در مطب این پزشک انجام می شود شامل آزمایش خون ، الکتروکاردیوگرام ، تست استرس قلبی و چندین آزمایش دیگر است که شامل مانیتور است.

درمانگر

گاهی اوقات بیماران احساس می کنند قلبشان شکسته است در حالی که در واقع یک بیماری عاطفی است. اصطلاح این بیماری سندرم قلب شکسته است و می تواند علائم یک حمله قلبی واقعی را تقلید کند. این استرس معمولاً با استرس شدید مانند طلاق ، جدایی یا مرگ یکی از شریک زندگی او تحریک می شود. هنگامی که یک رویداد استرس زا اتفاق می افتد ، هورمون های استرس ترشح می شوند که باعث تورم قلب و عملکرد صحیح آنها نمی شود. نام های دیگر این بیماری ، کاردیومیوپاتی ناشی از استرس و سندرم بالون آپیکال است. از آنجا که یک موقعیت احساسی در واقع یک مشکل جسمی ایجاد کرده است ، بیمارانی که این بیماری را دارند ممکن است مجبور شوند در ابتدا در بیمارستان بستری شوند. قبل از مرخص شدن ، داروهایی برای تسکین علائم به آنها داده می شود. به منظور بازگرداندن افراد به مسیر سلامتی پس از این اتفاق ، توصیه می شود از یک درمانگر برای کمک به مانور مراحل غم و اندوه کمک بگیرید.